czwartek, 14 listopada 2013

Dzień Fantastycznych Postaci

Na lekcję polskiego, która odbyła się 31.10.2013, mieliśmy przygotować strój swojej fantastycznej postaci oraz ją opisać. Miałem strój wampira. Wybrałem ten strój, bo wiem dużo o wampirach. Znam książkę o Jakubie Wędrowyczu, w której pojawiają się wampiry. Ja napisałem moją historię, a moja mama uszyła mi strój oraz kupiła potrzebne rzeczy. Najbardziej podobał mi się pierścień. Był to czarny sygnet. Na lekcji każdy zadawał pytania innej osobie, a ona mu odpowiadała. Ja zadałem pytanie Grzesiowi, który był przebrany za Gandalfa Białego z "Władcy Pierścieni" (Grześ też ma bloga), jaka była jego najciekawsza przygoda. Odpowiedział: Gdy pokonałem Barloga na moście Kazad Dum. Barlog to wielki ognisty potwór. Najbardziej podobał mi się Maciek w stroju Radagasta Burego (Maciek też ma bloga). Uważam jego strój za najlepszy, bo bardzo starannie wykonany. Kilka osób z mojej klasy kucnęło przy nim jako króliki Radagasta. Ragadast ma sanie zaprzężone w króliki.  

3 komentarze:

  1. Drogi Pawle, miło z Twojej strony, że dodałeś linki do blogów kolegów. Wasze wpisy czyta się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł, bardz podoba mi się Twój blog.
    Masz świetny tytuł i EXXXXXXTRA ZDJĘCIA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twojej pracy nie ma błędów! Dodatkowy punkt za zdjęcie związane z treścią i linki do blogów kolegów.
    Zadania do wykonania do 29.11.:
    - Załóż nowy post pod tytułem "Moja ulubiona baśń",
    - Przedstaw Twoją ulubioną baśń przynajmniej w 30 zdaniach (omów treść, kto napisał baśń, dlaczego jest Twoją ulubioną baśnią, możesz również podać ciekawostki, np. czy została zekranizowana, czy jest popularna, dlaczego jest chętnie czytana...);
    - Skomentuj post na temat lekcji z fantastycznymi postaciami na blogach Franka, Jana i Grzegorza. W komentarzu możesz zadać pytanie do autora, ale nie zaczynaj pytania od słowa "czy". W komentarzach nie oceniaj swoich kolegów, a pytaj o dodatkowe informacje.
    Zanim wybierzesz swój utwór do analizy, sprawdź, czy jest on baśnią. Definicja: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ba%C5%9B%C5%84
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń