niedziela, 18 stycznia 2015

Hobbit Bilbo i 13 Krasnolud(k)ów




Przy tworzeniu tego posta najtrudniejsze było wstawienie filmiku. Wstawiłem go dopiero wtedy, gdy mama pokazała mi jak to zrobić. Drugą ciężką rzeczą była ortografia, dla mnie wybieranie między ch lub h, ó lub u, rz lub ż jest naj- naj- najgorszą rzeczą w nauce języka polskiego.

Najprostsze było zrobienie zdjęć i dorobienie im dymków. Proste było też napisanie tych zdań, ponieważ już wiele razy to robiłem. Cała reszta była średnio trudna.

10 komentarzy:

  1. Książka,,Hobbit,, to historia pełna ciekawych wydarzeń.
    Moim zdaniem bardzo trudno wyróżnić te najważniejsze.
    Lecz stanąłeś na wysokości zadania i dałeś radę.
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zgadzam się z Natalią,bardzo podoba mi się Gandalf z plasteliny narysowana rzeka na której kompania uciekała w beczkach.Bardzo ciekawy jest również twój Smaug.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekaw jestem czemu smok jest cały w jasnej czerwieni? Proszę, wytłumacz mi to.
    Bardzo podoba mi się Bilbo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiu,niestety nie miałem ciemno-czerwonych klocków

      Usuń
  4. Paweł cieszę się, że też wybrałeś "Hobbita". Twój foniks jest zabawny. Jestem jeszcze ciekaw jaką literaturę lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Film był ciekawy, ale szkoda, że nie było głosu do chmurek. Dlaczego smok chciał spalić miasto?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponieważ starałem się trzymać fabuły książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paweł wiem ,że lubisz typ książek fantastycznych.
    Jakie jeszcze czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. W jaki sposób wpadłeś na pomysł zrobienia Smauga z klocków lego?

    OdpowiedzUsuń